Жаңа жыл түнінде Beeline абоненттері 1697 терабайт интернет пайдаланды

420

Beeline абоненттері рекорд жаңартты. 2018 жылғы 31 желтоқсаннан 2019 жылғы 1 қаңтарға қараған түні 1697 терабайт трафик пайдаланылды. Бұл — былтырғы осындай кезеңмен салыстырғанда, шамамен 1.5 есе көп көрсеткіш. Бұл туралы Beeline Қазақстан компаниясының Корпоративтік қатынас қызметі хабарлайды.

Beeline абоненттері рекорд жаңартты. 2018 жылғы 31 желтоқсаннан 2019 жылғы 1 қаңтарға қараған түні 1697 терабайт трафик пайдаланылды. Бұл — былтырғы осындай кезеңмен салыстырғанда, шамамен 1.5 есе көп көрсеткіш.

Жалпы алғанда, ұялы байланыс операторының клиенттері екі тәулікте 3.2 миллион сағат сөйлескен. Ең көп сөйлескен сәт 31 желтоқсанда болды, бұл күні 52 миллионнан астам қоңырау шалынған және қабылданған. Бұл өткен жылғы көрсеткіштен 200 мыңға көп.

Мереке кезінде жіберліген және қабылданған SMS хабарламалар санының азаю үдерісі жалғаса түсті. 31 желтоқсанда желіде 1150 хабарлама тіркелді. Бұл былтырғыдан шамамен 600 мыңға аз.

«Жыл сайын трафик тұтыну көлемі айтарлықтай артып келе жатқанын көріп келеміз. Бұл мереке кезеңдерінде қатты байқалады. Оған көп жағдайда 4G желісінің кеңінен таралғаны ықпал етеді, қазір оған Қазақстанның барлық ірі қаласында қосылуға болады. Тағы бір қуанарлық жайт – жаңа жыл түні байланыс болмай қалу мәселесі қазір жоқ. Бұл интернет желісі сапасының жақсарғанына байланысты блып тұр, соның арқасында абоненттер SMS жіберуден бас тартып, стандартты мессенджерлерді пайдаланады. Сонымен қатар жаңа жылдық мерекелер кезінде компания желінің қызметін қамтамасыз ететін қосымша қуатты резервтеу үшін және техникалық қызметкерлерді жұмылдыру үшін қолынан келгеннің бәрін жасайды. Beeline-ның барлық абонентін мерекемен құттықтаймыз және жаңа жылда жақындарымен әрдайым байланыста болуын тілейміз», — деді Beeline Қазақстанның Корпоративтік қатынас директоры Алексей Бендзь.

Beeline абоненттері рекорд жаңартты. 2018 жылғы 31 желтоқсаннан 2019 жылғы 1 қаңтарға қараған түні 1697 терабайт трафик пайдаланылды. Бұл — былтырғы осындай кезеңмен салыстырғанда, шамамен 1.5 есе көп көрсеткіш.

Жалпы алғанда, ұялы байланыс операторының клиенттері екі тәулікте 3.2 миллион сағат сөйлескен. Ең көп сөйлескен сәт 31 желтоқсанда болды, бұл күні 52 миллионнан астам қоңырау шалынған және қабылданған. Бұл өткен жылғы көрсеткіштен 200 мыңға көп.

Мереке кезінде жіберліген және қабылданған SMS хабарламалар санының азаю үдерісі жалғаса түсті. 31 желтоқсанда желіде 1150 хабарлама тіркелді. Бұл былтырғыдан шамамен 600 мыңға аз.

«Жыл сайын трафик тұтыну көлемі айтарлықтай артып келе жатқанын көріп келеміз. Бұл мереке кезеңдерінде қатты байқалады. Оған көп жағдайда 4G желісінің кеңінен таралғаны ықпал етеді, қазір оған Қазақстанның барлық ірі қаласында қосылуға болады. Тағы бір қуанарлық жайт – жаңа жыл түні байланыс болмай қалу мәселесі қазір жоқ. Бұл интернет желісі сапасының жақсарғанына байланысты блып тұр, соның арқасында абоненттер SMS жіберуден бас тартып, стандартты мессенджерлерді пайдаланады. Сонымен қатар жаңа жылдық мерекелер кезінде компания желінің қызметін қамтамасыз ететін қосымша қуатты резервтеу үшін және техникалық қызметкерлерді жұмылдыру үшін қолынан келгеннің бәрін жасайды. Beeline-ның барлық абонентін мерекемен құттықтаймыз және жаңа жылда жақындарымен әрдайым байланыста болуын тілейміз», — деді Beeline Қазақстанның Корпоративтік қатынас директоры Алексей Бендзь.

Жалпы алғанда, ұялы байланыс операторының клиенттері екі тәулікте 3.2 миллион сағат сөйлескен. Ең көп сөйлескен сәт 31 желтоқсанда болды, бұл күні 52 миллионнан астам қоңырау шалынған және қабылданған. Бұл өткен жылғы көрсеткіштен 200 мыңға көп.

Мереке кезінде жіберліген және қабылданған SMS хабарламалар санының азаю үдерісі жалғаса түсті. 31 желтоқсанда желіде 1150 хабарлама тіркелді. Бұл былтырғыдан шамамен 600 мыңға аз.

«Жыл сайын трафик тұтыну көлемі айтарлықтай артып келе жатқанын көріп келеміз. Бұл мереке кезеңдерінде қатты байқалады. Оған көп жағдайда 4G желісінің кеңінен таралғаны ықпал етеді, қазір оған Қазақстанның барлық ірі қаласында қосылуға болады. Тағы бір қуанарлық жайт – жаңа жыл түні байланыс болмай қалу мәселесі қазір жоқ. Бұл интернет желісі сапасының жақсарғанына байланысты блып тұр, соның арқасында абоненттер SMS жіберуден бас тартып, стандартты мессенджерлерді пайдаланады. Сонымен қатар жаңа жылдық мерекелер кезінде компания желінің қызметін қамтамасыз ететін қосымша қуатты резервтеу үшін және техникалық қызметкерлерді жұмылдыру үшін қолынан келгеннің бәрін жасайды. Beeline-ның барлық абонентін мерекемен құттықтаймыз және жаңа жылда жақындарымен әрдайым байланыста болуын тілейміз», — деді Beeline Қазақстанның Корпоративтік қатынас директоры Алексей Бендзь.




ПІКІР ҚАЛДЫРУ

Сіздің электронды пошта жарияланбайды. Қатарды міндетті түрде толтырыңыз *